click to create your own

Isnin, 20 Disember 2010

KAMI ADALAH STOKIS TUNGGAL SOPHIE PURE MARINE COLLAGEN NEGERI KELANTAN..



 HARGA RM250 TERMASUK POS SEMENANJUNG / SABAH /SARAWAK

tgok ni! warna kolagen sophie  ni jernih je bila di campur dlm air..xde warna kan? sophie pmc adalah pure..tanpa pewarna,tanpa perasa

Ramai yg bertanya kolajen ni perasa apa ek? uolls nk tau,,kolajen ni xde perasa pun,,hanya 25 % je madu, 98%  lg adalah kolajen tulin tilapia merah laut dalam. Bila tahap ketulinan kolajen banyak,,kesan  memang berganda ! sebab tu rata2 feedback customer seawal 7 hari dh ada perubahan positif,,ini la kelebihan sophie pmc yg menjadi pilihan ramai..
Perasa x penting pun, yg penting kandungan purity kolajen tu..sebab tu la kadang2 kita consume kolajen yg ada macam2 perasa n bahan lain kesan nya sangat lambat sb % kolagen tu kurang..consume sampai habis berkotak2 tp masih belum ada perubahan positif..buat lah pilihan yg bijak utk produk supliment uolls,,pastikan kandungan purity kolagen anda sebelum membeli..

















1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam